Často kladené dotazy |
Ano, je možné nakoupit bez registrace, ale jen v případě, že jste maloobchodní zákazník. Doporučujeme ovšem se zaregistrovat a využívat tak řadu výhod, které uvádíme níže. V případě, že jste vlastníkem IČ a DIČ, registrace je nutná.
Pouze registrovaný zákazník:
- může využít speciální akce a slevy
- má přehled o všech svých objednávkách
- nemusí při každé objednávce vyplňovat kontaktní údaje
- může přidávat produkty mezi své oblíbené
- má přehled o nových slevách a novinkách, které v eshopu přibyly od posledního přihlášení
- má možnost zapojit se do věrnostního programu. Ať už maloobchodního (v rámci bonusového programu na prodejnách), nebo velkoobchodního na základě IČ.
Neregistrovaným zákazníkům se zobrazují maloobchodní ceny pro koncové zákazníky. Máte-li IČO, je nutné se přihlásit nebo registrovat. Pozdější změna fakturované ceny neregistrovaných nebo nepřihlášených zákazníků není možná.
Celý návod k registraci naleznete zde. Při registraci je důležité zvolit, zda se chcete zaregistrovat jako koncový zákazník (fyzická osoba) nebo velkoobchodní zákazník (máte IČ – např. provozovatel e-shopu, švadlena, škola, apod.). Následně je potřeba vyplnit všechny údaje. Poté musíte registraci potvrdit v e-mailu, který obdržíte na vámi zadanou e-mailovou adresu. Po potvrzení bude registrace úspěšně dokončena.
Zapomenete-li své přihlašovací údaje, u kolonky „Přihlášení“ zvolte možnost „Poslat dočasné heslo“. Na e-mail, který jste uvedli při registraci, vám zašleme dočasné heslo. Toto heslo je platné 24 hodin. Během této doby je potřeba si v účtu heslo změnit.
Jste-li zaregistrován/a jako maloobchodní zákazník a potřebujete svůj status změnit na velkoobchodního zákazníka vlastnícího IČ, je potřeba vytvořit novou registraci s novým e-mailem. V případě nejasností kontaktujte naši zákaznickou linku.
Při změně IČ je třeba vytvořit novou registraci s novým e-mailem. V případě zájmu o ponechání původní e-mailové adresy se obraťte na naši zákaznickou linku.
K odběru newsletterů se můžete přihlásit ve formuláři na hlavní stránce, při registraci, nastavením v Mém účtu i během uskutečnění objednávky.
Díky newsletterům získáváte informace o nových produktech, aktuálních slevách, probíhajících akcích, dále také tipy na dárky, návody na výrobu bižuterie, dekorací a spoustu dalšího. Pro odběratele newsletterů pořádáme také speciální akce, slevy i dny dopravy zdarma.
Informaci o termínu dostupnosti vyprodaného zboží najdete přímo nad názvem produktu. Přejete-li si obdržet e-mail, až bude zboží dostupné, nastavte si hlídání. Funkci hlídacího psa lze nastavit na konkrétní vámi vybrané varianty a balení.
Je-li aktuálně nedostupná pouze vámi požadovaná barva či varianta zboží, termín naskladnění se dozvíte přímo u požadované varianty.
Jako zboží SKLADEM uvádíme množství zboží, které je v našem skladu připraveno k okamžitému odeslání. Pokud ve skladu máme další zásobu, která zatím není nachystaná k prodeji (zboží se musí nabalit do menších balení, opatřit štítky, příp. návodem), informujeme vás o tom, abyste věděli, jaké množství jsme pro vás schopni v krátkém časovém období připravit (nejpozději do 7 dnů).
Pokud si takové zboží vložíte do své objednávky, pošleme vám celou objednávku najednou, jakmile bude všechno zboží připravené.
Na kartě každého zboží naleznete odkaz "Dostupnost na prodejnách". Kterým zobrazíte přehled prodejen Stoklasa a v jaké variantě a množství se zboží na prodejně nachází. (Tuto informaci bohužel u některých prodejen nemůžeme z technických důvodů poskytnout.)
Rezervaci zboží na prodejně není možné zajistit. Děkujeme za pochopení.
Při zpracování fotografií zboží se snažíme o co nejvěrnější zachycení barev. Každý monitor nebo displej ale může výslednou fotografii zobrazit jinak. Proto barvu zboží i popisujeme a používáme tolik názvů barev.
Vzhledem k velkému množství variant některých výrobků je určení názvů barev velmi náročné, protože existuje spousta barevných variant, které se od sebe liší jen minimálně. Proto využíváme více typů barevnic, díky kterým jsme schopni barvy jednotlivých variant zboží lépe popsat. Používáme několik typů barevnic. S celosvětově uznávanou Pantone barevnicí Fashion + Home vč. číselného vyjádření, tzv. tpx se můžete setkat především u položek textilní galanterie, jako jsou nitě či stuhy. U ostatních produktů používáme klasickou českou barevnici, barvy kovů či dřeva, specializované barevnice dle dodavatelů, apod.
Ne. Zboží ve velkém balení je označeno štítkem pouze na obalu. Díky menší pracnosti jsou velká balení cenově výhodnější.
Zboží je možné prohlédnout si pouze na našich prodejnách. Velkoobchodní zákazníci mají možnost domluvit si návštěvu prodejny se svým Key Account Managerem (bližší informace naleznete zde).
Vyberte si na našem e-shopu zboží, zvolte jeho variantu, velikost balení a množství a vložte ho do košíku.
Zboží do košíku můžete vložit buď přímo ze seznamu zboží v jednotlivých kategoriích, nebo na detailní kartě zboží.
Pokud chcete objednat více barevných variant jednoho zboží, využijte funkci Hromadný nákup. Zde vidíte všechny varianty zboží a můžete najednou do košíku vložit více variant najednou.
Jakmile máte vybráno vše, co potřebujete, zkontrolujte si košík a odešlete objednávku.
Objednávky přijímáme pouze elektronicky přes e-shop. Potřebujete-li pomoci, obraťte se na naši zákaznickou linku.
Stav své objednávky uvidíte po přihlášení v záložce „Můj účet“. Zde si v detailu objednávky jednoduše zjistíte, v jaké fázi se nachází. O vyřízení objednávky budete informováni také e-mailem.
Jste-li registrovaný zákazník, navštivte záložku „Můj účet“, v seznamu objednávek si zvolte detail objednávky a z něj se proklikněte přímo na vybrané zboží.
Zboží ve vašem košíku zůstane (u neregistrovaných několik dní, u registrovaných zákazníků napořád), i pokud se rozhodnete výběr přerušit a vrátit se později. Z košíku se zboží odstraní, pokud vymažete „cookies“ ve vašem prohlížeči nebo pokud se ho rozhodnete odstranit z košíku sami.
Po odeslání vámi zadané objednávky do ní již nelze nijak zasahovat. Můžete pouze požádat o stornování vaší objednávky (v případě platby předem nebo u dosud nevyřízené transakce můžete storno provést sami).
Pokud jste zvolili platbu předem a dosud neuhradili, nebo u dosud nevyřízené transakce, máte možnost objednávku stornovat sami. Při jiném způsobu platby je objednávka okamžitě odesílána ke zpracování a v této době je možné ji stornovat pouze na naší zákaznické lince. Pokud je však objednávka ve stavu „Odeslaná“, je již předána přepravci k doručení a nelze ji stornovat.
Tuto slevu je možné uplatnit pouze v kamenných prodejnách (neplatí pro prodejnu Praha Dejvice, Praha Nové Butovice, Olomouc OC City, Olomouc OC Haná a Zlín a pro nákup na eshopu). Koncové zákazníky prodejen navíc oceňujeme v rámci bonusového programu, který přináší výhody jako například narozeninové poukazy na nákup, nižší ceny na vybrané zboží, možnost reklamace zboží bez paragonu, nebo bezplatné vyzvednutí objednaného zboží na prodejně.
V rámci jedné objednávky lze uplatnit pouze jeden slevový kupon, slevy se tak nesčítají. Slevové kupony neplatí na již zlevněné zboží.
Při nákupu na eshopu i na prodejnách lze uplatnit více dárkových poukazů najednou (např. zkombinovat 200 Kč a 500 Kč poukaz). Poukazy, které jste získali v rámci bonusového programu na prodejnách, můžete uplatnit pouze na prodejnách.
Poznámku k objednávce můžete přidat v Košíku v části Doprava a platba.
Pokud ke své objednávce připíšete poznámku, nebude tato objednávka automaticky posunuta do stavu přijatá. Poznámku musí náš pracovník přečíst, zpracovat a pak teprve může ručně objednávku přesunout do stavu dalšího zpracování. Pokud tedy chcete svou objednávku obdržet co nejdříve, nepište do poznámky „Prosím o co nejrychlejší vyřízení“ – tím proces zpomalíte.
Změna způsobu platby je možná pouze v případě platby kartou, kdy transakce nebyla úspěšná.
Vaši platbu očekáváme do pěti pracovních dní po odeslání faktury. Následně vás budeme kontaktovat e-mailem s upozorněním na neuhrazenou zálohovou fakturu. V případě neuhrazení bude objednávka posléze stornována.
Zálohová faktura vám přijde na e-mail během pár minut po odeslání objednávky. V případě, že jste nový zákazník, se musí nejdříve ověřit registrační údaje, až pak přijde zálohová faktura na e-mail. Zálohová faktura má splatnost 5 pracovních dní. Po připsání platby na účet systém automaticky přesune objednávku do stavu "vychystáváno". Po vychystání jednotlivého zboží vám bude objednávka doručena.
Fakturu najdete v příloze e-mailu, který vám přijde po odeslání vaší objednávky. Registrovaní zákazníci také naleznou fakturu po přihlášení v Můj účet -> Seznam objednávek -> Detail objednávky -> Faktura k objednávce. Totéž platí pro vystavený dobropis.
E-shopové objednávky jsou zpracovávány a expedovány z centrálního skladu společnosti Stoklasa v Bolaticích (okres Opava) a pokud jejich hodnota přesáhne 200 Kč bez DPH, můžete si je vyzvednout v jakékoli z našich prodejen. Hradit kartou či hotově je možné pouze na firemních prodejnách Stoklasa. Tzv. „smluvní prodejny“ (Praha Dejvice, Praha - Nové Butovice, Olomouc - OC Haná, Olomouc OC City a Zlín) platbu na místě neumožňují, slouží pouze jako výdejní místo. Doručení objednávky na prodejnu je zpoplatněno dle aktuálního ceníku (Doprava a platba), členové Bonusového programu prodejen mají při platbě předem doručení objednávky na prodejnu ZDARMA.
Ano, je to možné. Osoba, která bude vyzvedávat objednávku, musí uvést jméno objednávajícího a kód objednávky (z e-mailu nebo SMS), aby nedošlo k předání neoprávněné osobě.
Objednávky expedujeme z našeho centrálního skladu v Bolaticích co nejdříve po přijetí objednávky, zpravidla do jednoho až dvou pracovních dnů. Jestliže je expedice objednávky z nějakých důvodů zpožděna, budete o této skutečnosti informováni prostřednictvím aktualit nebo bannerů na našem e-shopu. Jakmile bude zboží předáno přepravci, můžete pak cestu balíku sledovat přímo na webu přepravce.
Po předání balíku přepravní společnosti vám e-mailem zašleme číslo balíku a cestu zásilky pak můžete sledovat na webu přepravce. Toto číslo najdete také v detailu objednávky v záložce „Můj účet“ v případě, že jste registrovaným zákazníkem.
Kontaktujte náš zákaznický servis. Zde vám sdělí nejvhodnější postup.
Aktuální seznam států, kam doručujeme objednávky, včetně způsob doručení a plateb, naleznete zde.
Jestliže vidíte v systému přepravce, že vaše zásilka již několik dní nezměnila umístění, kontaktujte přímo daného přepravce. Pokud jste od nás neobdrželi informaci o vyřízení objednávky a jejím předání přepravci, kontaktujte nás prostřednictvím zákaznické linky.
Zásilku si při převzetí řádně zkontrolujte. Jestliže zjistíte její poškození, ihned to sdělte přepravci a ten vás bude informovat o následném postupu. Zjistíte-li poškození zboží až po otevření zásilky, kontaktujte náš zákaznický servis, který vám nabídne možnosti řešení této situace.
E-shopové objednávky jsou zpracovávány a expedovány z centrálního skladu společnosti Stoklasa v Bolaticích (okres Opava). Objednávky v hodnotě nad 200 Kč bez DPH si můžete vyzvednout v jakékoli z našich prodejen. Při vyzvednutí objednávky je účtován poplatek dle aktuálního ceníku (Doprava a platba), členové Bonusového programu prodejen mají při platbě předem doručení objednávky na prodejnu ZDARMA.
Další možností je vyzvednutí Vaší zásilky na vrátnici společnosti Stoklasa v Bolaticích (okr. Opava) - při vyzvednutí objednávky je účtován poplatek dle aktuálního ceníku (Doprava a platba).
Při objednávce uskutečněné prostřednictvím e-shopu slouží prodejna pouze jako výdejní místo. Po uhrazení objednávky tedy obdržíte balíček, který nelze předem rozbalovat. V případě, že budete chtít zboží vrátit, reklamovat nebo vyměnit, je nejlepším řešením zboží zaslat na adresu e-shopu (postupujte podle informací uvedených zde).
Kontaktujte přepravce s požadavkem na změnu termínu či místa dodání zboží.
Informaci o vyřízení objednávky vám zašleme na e-mail uvedený v objednávce. Stav objednávky zjistíte také po přihlášení (pouze jste-li registrovaný zákazník). V záložce „Můj účet“ nahlédněte do kolonky „Seznam objednávek“. Po předání balíku přepravní společnosti vám e-mailem zašleme číslo balíku a ten pak můžete sledovat na webu přepravce. Stejným způsobem se dozvíte také o zaslání objednávky do zvolené prodejny.
Ano, je to možné. Jinou adresu doručení vyplníte v nákupním košíku při objednání zboží.
Pokud jste spotřebitel (nepodnikající fyzická osoba), můžete zboží zakoupené v e-shopu vrátit a odstoupit tak od kupní smlouvy do 14 dnů od doručení zboží. Tato výhoda se netýká velkoobchodních uživatelů - podnikající fyzická (pokud objednává zboží na IČO) ani právnická osoba možnost odstoupení od smlouvy nemá.
Podrobnější informace o právu na vrácení zboží zakoupeného na internetu a správném postupu při uplatnění práva na vrácení zboží zakoupeného na internetu najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci „Odstoupení od kupní smlouvy“.
V případě reklamace postupujte dle informací uvedených zde. Další informace o konkrétních situacích najdete v našich obchodních podmínkách v odstavci „Odpovědnost za vady, práva z vadného plnění“.
Kontaktujte nás prostřednictvím zákaznické linky. Budeme vás informovat o nejvhodnější možnosti řešení s ohledem na vaše potřeby.
V případě reklamace postupujte dle informací uvedených zde. Reklamační oddělení kontaktujte prostřednictvím zákaznické linky. Zde vám nabídneme možnosti řešení situace s ohledem na vaše potřeby.