Snad každý z nás má rád klidné nákupy, širokou nabídku sortimentu, příjemnou obsluhu a v neposlední řadě elegantně zařízenou prodejnu. Abychom i my věděli, co máte opravdu nejraději, nebáli jsme se na stůl u pohovky položit Knihu přání a stížností. Zde nejen dámy a pánové, ale i ti nejmenší návštěvníci prodejen STOKLASA, mohou vyjádřit svůj názor, svá přání a pochopitelně i vypsat nedostatky, kterých si u nás všimli.
Naše kniha je z velké části zaplněna a k naší radosti obsahuje převážně pochvalné komentáře. Nedostatky se snažíme co nejdříve odstranit a svým zákazníkům připravit příjemné místo k nakupování.
Pár poznámek si můžete prohlédnout na fotografiích níže.
28.09.2012 Mária Marcineková: dobrý deň, až doposiaľ som bola s Vámi spokojna. No v poslednom čase keď si objednam továr tak to neako dlho trva. Jednu objednávku som musela stornovať,lebo tovar som potebovala skôr akko ho vy posielate. Teraz znova čakam.26.9.som posielala objednávku a je 28.9. a stále nie je vyfakturovaný.Neviem či ho ešte tento mesiac dostanem. Je mi ľuto, ale som veľmi sklamana.Marcineková Mária |
28.09.2012 Lydie Nevřelová: Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. V České republice je 28. září státní svátek, z těchto důvodů bohužel budou zásilky o jeden pracovní den opožděny, jak jsme upozorňovali v aktualitách. |
01.10.2012 Mária Marcineková: Dobrý deň, ja si myslim, že sviatok nie je na vine,že ja som ešte objednávku nedostala, lešbo objednávka čaka od 26.9. na vystavenie faktúry a dnes je 1. 10. a objednávka stále čaka na vystavenie faktúry. Mate tam ale riadne nezodpovedných pracovnikov. Dnes ráno som volala a myslim si ,že až by som nezavolala,tak ta objednávka čaká aj do vianoc na vystavenie faktúry. Marcineková Mária |
01.10.2012 Lydie Nevřelová: Dobrý den, děkujeme Vám. Respektujeme Váš názor, avšak nesouhlasím s nezodpovědností našich kolegů. Shodou nešťastných okolností technického charakteru a tří dnů volna se navalilo takové množství objednávek, že kolegové opravdu nevědí, kam dřív skočit. V nejbližších hodinách bude Vaše objednávka vyfakturována. Krásný den Vám přeje tým Velkoobchodu Stoklasa. |
01.10.2012 Mária Marcineková: Ta objednávka bola v stredu nie cez tie tri dni volna. odvolavať sa na volno mi prichadza detské.Nechcem uražať Vašich pracovnikov,ale potom nepište, že je kratka doba dodania,keď treba čakať aj týždeň. |