Zákaznická linka (+420) 228 229 395
Po - Ne: 8:00 - 20:00 Napište nám
www.stoklasa.cz
Galanterie Stoklasa - velkoobchod
Průmyslová 13, 747 23 Bolatice
tel: 228 229 395, email: eshop@stoklasa.cz

Svět Stoklasa pohledem zvenčí

9.1.2012 | | Zhlédnuto: 1044x
Vážení a milí zákazníci, málokomu se poštěstí, aby se jeho koníček stal i jeho prací. Já mám momentálně to štěstí, že mohu dělat to, co mě baví, a to právě u společnosti Stoklasa.

Ráda bych se s Vámi proto podělila o mé počáteční postřehy v této kouzelné firmě.

 

Jsem studentkou třetího ročníku Ekonomické žurnalistiky na Vysoké škole báňské – Technické univerzitě Ostrava a za dobu svých studií jsem si prošla řadou brigád. Lhala bych, kdybych zde napsala, že všechny byly hrozné a neuspokojivé, ale ve většině případů jsem pracovala opravdu jen s vidinou získaných peněz. U společnosti Stoklasa je to jiné. Dělám kreativní činnost, komunikuji se zákaznicemi a našimi fanoušky. Rovněž mám možnost nahlédnout do „zákulisí“ firmy, která má neobvyklou strategii propagace. Poznávám úžasné osoby, které něco dokázaly a inspirují mě. Jedinou nevýhodou je, že čím více času trávím v prodejnách Stoklasa, tím více tam utrácím za náušnice a šátky, na které jsem tak trochu „úchylná“… ale jak jsem se k tomu všemu dostala? Čtěte dále.

 

Co je to Stoklasa?

Přesně takovou otázku jsem si kladla, když pro tuto společnost začala pracovat moje spolužačka a velká kamarádka Lucie Steffková. Pracovala zde jako editorka webu, který se věnoval břišním tancům. Do té doby jsem o firmě Stoklasa nevěděla vůbec nic. Nikde jsem neviděla žádnou reklamu, kolem kamenných obchodů jsem nikdy neprošla a na e-shop jsem rovněž nikdy nenarazila. No a dnes jsem pravidelným návštěvníkem. Světem korálků, náušnic a módních doplňků jsem žila vždycky, asi jako každá mladá dáma, jen jsem se předtím spokojila s vlastními výrobky mých kamarádek nebo tuctovými ozdobami z nejmenovaných obchodů s oděvy.

 

Jak to začalo…

Ale zpět k tomu, jak jsem se ke spolupráci s firmou Stoklasa dostala. Poté, co se web o břišních tancích zrušil, dostala Lucie příležitost navrhnout koncepci zcela nového webu. Lépe řečeno internetového magazínu, který by pomáhal Vám, zákaznicím, v orientaci ve světě bižuterie a módních doplňků a trendů. Tehdy mě Lucka oslovila, abych jí pomohla návrh vypracovat. Projekt nás velmi nadchnul a svůj návrh jsme hned další den předložily manažerce marketingového oddělení. Koncepci pak zhlédl i sám ředitel Ing. Leo Stoklasa. Na osobní schůzce jsme však důvěru nedostaly. Ředitel nám tedy navrhnul, že si nás „vyzkouší“, aby zjistil, co v nás je a zda budeme pro firmu Stoklasa přínosné. A tak jsme se staly editorkami facebookových stránek prodejen Stoklasa v Ostravě. O nějaký čas později pak v marketingovém oddělení přišli s nápadem, že bychom mohly psát i tady na e-shop – abychom opravdu ukázaly, že web umíme obohatit a Vám udělat chvíle na e-shopu příjemnější. Žiji v iluzi, že pokud se naše články budou líbit, budeme mít časem náš vysněný web, který byl prozatím zavržen.

 

Co tedy dělám?

 

Společně s Lucií pro Vás připravujeme zajímavé soutěže o lákavé ceny, ptáme se Vás na názor v anketách a především informujeme o našich výrobcích. Vcházíme i do ulic a ptáme se Vás přímo v prodejnách. Naše soutěž Tvář měsíce se setkala s úspěchem, a tak již brzy opět vyrazíme do prodejny v centru Ostravy, abychom nafotily několik sympatických tváří pro měsíc leden. Ta nejvíce líbící se tvář vyhraje hodnotný dárkový poukaz, stejně tak i fotografie s tváří, která od hlasujících obdrží nejvíce komentářů. Připravujeme pro Vás i další soutěže a mimo fotoaparátu s sebou budeme brát i videokameru. Nechce se překvapit, co Vás čeká. J

 

Co se mi nejvíce líbí?

Na společnosti Stoklasa se mi nejvíce líbí, samozřejmě kromě výrobků, krásně vyzdobené prodejny. Pokaždé, když vejdu do prodejny v centru Ostravy na Kuřím rynku, připadám si jako v korálkovém ráji. Líbí se mi, že si můžu odpočinout na oranžové kožené sedačce a prohlédnout si Knihu připomínek (ve většině případů spíše pochvalných vzkazů). Rovněž se mi líbí, že jsou prodavačky usměvavé a dokážou ve všem poradit a pomoct. V sídle firmy se mi líbí zasedací místnost, která perfektně reprezentuje. Vypadá moc útulně, zdobí ji různé ozdoby a doplňky, které se vyjímají na barevných zdech. No a sám ředitel Ing. Leo Stoklasa je bezesporu sympatický a energický pán, který působí rozhodně a cílevědomě. Vždyť nebýt jeho počátečního nápadu, dřiny a vytrvalosti bychom se neměly čím zdobit.

 

O řediteli společnosti Stoklasa si můžete přečíst více v rozhovoru, který pro Vás již připravujeme. A že je nač se těšit! A těšit se můžete i na další články a ankety.

 

Nezbývá, než Vám závěrem poděkovat za veškerou přízeň a popřát Vám jen to nejlepší do nového roku 2012!

 

Kateřina Pomykalová

 

 

Diskuze:

Vkládat příspěvky mohou jen přihlášení uživatelé.
karty karty karty PayU Google Pay, Apple Pay
Facebook Youtube Pinterest Instagram
© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2025.