Zákaznická linka (+420) 228 229 395
Po - Ne: 8:00 - 18:00 Napište nám
www.stoklasa.cz
Galanterie Stoklasa - velkoobchod
Průmyslová 13, 747 23 Bolatice
tel: 228 229 395, email: eshop@stoklasa.cz

Proces vychystávání objednávek

V květnu 2018 u nás proběhlo velké stěhování do nového skladu, které s sebou přineslo řadu změn. Jednou z nich je zautomatizování zpracování přijatých objednávek.

Díky automatizované lince se nová objednávka okamžitě posouvá do stavu přijatá. V tomto stavu čeká objednávka na přípravu zboží ve skladu (v ojedinělých případech to může být i do druhého dne). Jakmile je zboží připraveno, dochází k vychystávání objednávky a v řádu desítek minut může být balíček připraven k odeslání.

 

Základní stavy objednávek

 

Upozornění: Pokud ke své objednávce zapíšete nějakou poznámku, nebude nová objednávka posunuta do stavu přijatá automaticky. Poznámku musí náš pracovník přečíst, zpracovat a pak teprve může ručně objednávku přesunout do dalšího stavu zpracování.

TIP: Pokud tedy chcete svou objednávku dostat co nejdříve, nepište do poznámky „Prosím o co nejrychlejší vyřízení“ – tím proces zpomalíte.

 

Automatizovaný proces neumožňuje:

  • Slučovat více objednávek do jedné* – jakmile objednávka dorazí, je ihned zpracovávána.
  • Provádět změny v přijaté a vychystávané objednávce (např. přidání položky)
  • Upřednostnit objednávky na žádost zákazníka – pořadí zpracování objednávek je dáno časem přijetí objednávky a prioritami zpracování (např. VIP zákazníci). Zpracování je nyní ale tak rychlé, že si této změny ani nevšimnete.

TIP*: Pokud už dopředu víte, že budete chtít spojit některé objednávky, můžete to uvést do poznámky. Tím se automatický proces zpracování zastaví a pracovníci skladu mohou objednávky ručně sloučit.

 

Přínosy nového skladového systému:

  • Perfektní přehled o dostupnosti jednotlivých variant každého zboží a jistotu, že pokud objednáte 10 m červené krajky, opravdu bude skladem a zarezervujeme ji pro vás. (Dříve byla dostupnost uváděna za celé zboží, jednotlivé barevné varianty nebyly průběžně aktualizovány.)
  • Rychlost zpracování objednávky díky automatizaci.
  • Nové druhy dopravy (Zásilkovna pro Česko, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko a GLS pro Německo, Rakousko, Polsko, Maďarsko a Rumunsko, Depo, a další.) přináší výrazné snížení nákladů na poštovné a možnost platby dobírkou.
  • Zavedli jsme nové vyzvedávací místo přímo na vrátnici skladu v Bolaticích, Průmyslová 13.
  • Díky větším skladovacím prostorům v expedici zboží jsme mohli zrušit poplatek za platbu předem.

 

Díky novému skladovému systému a automatizaci se vychystávání objednávek výrazně zrychlilo. Těší nás spousta pozitivních ohlasů a recenzí na Heurece.

 

karty karty karty PayU Google Pay, Apple Pay
Facebook Youtube Pinterest Instagram
© Stoklasa textilní galanterie s.r.o. 2024.