V květnu 2018 u nás proběhlo velké stěhování do nového skladu, které s sebou přineslo řadu změn. Jednou z nich je zautomatizování zpracování přijatých objednávek.
Díky automatizované lince se nová objednávka okamžitě posouvá do stavu přijatá. V tomto stavu čeká objednávka na přípravu zboží ve skladu (v ojedinělých případech to může být i do druhého dne). Jakmile je zboží připraveno, dochází k vychystávání objednávky a v řádu desítek minut může být balíček připraven k odeslání.
Základní stavy objednávek
Upozornění: Pokud ke své objednávce zapíšete nějakou poznámku, nebude nová objednávka posunuta do stavu přijatá automaticky. Poznámku musí náš pracovník přečíst, zpracovat a pak teprve může ručně objednávku přesunout do dalšího stavu zpracování.
TIP: Pokud tedy chcete svou objednávku dostat co nejdříve, nepište do poznámky „Prosím o co nejrychlejší vyřízení“ – tím proces zpomalíte.
Automatizovaný proces neumožňuje:
TIP*: Pokud už dopředu víte, že budete chtít spojit některé objednávky, můžete to uvést do poznámky. Tím se automatický proces zpracování zastaví a pracovníci skladu mohou objednávky ručně sloučit.
Přínosy nového skladového systému:
Díky novému skladovému systému a automatizaci se vychystávání objednávek výrazně zrychlilo. Těší nás spousta pozitivních ohlasů a recenzí na Heurece.